Nackdelarna med Åmål

Finns absolut inget att göra, månda, tisda, onsda, torsda, sönda! Saknar det liv när det var fart varenda dag, man satt aldrig en stund och hade tråkigt! Dagen har iaf tillbringats med Louise (som vanligt), körde bil, skötte om Sack, sen hem och hamna här ^^ Och i tråkheten varför då inte blogga snabbt när jag väl tar mig tiden ^^ Måste ändra detta, skriva mer. Var avskedsfest för Linnea igår, trevligt :) Träffa många människor jag inte sett på länge, var jättekul :) Storebror var hemma i helgen så i fredags fick jag dela säng med honom och den idioten snarkar *morr*



Måste lämna in datorn på lagning snart, börjar bli segt att låna föräldrarnas, speciellt nu när den stationära också lagt av, vaddå flyt? ^^ Nej nu ska jag roa mig med en cigg och sen kanske sova och bara ta de lugnt.

Återfunnit en gammal låt Öppna din dörr :)

Take Care!


Kommentarer
Postat av: @1£x@nd£r

Din bärbara menar du? ^^

Kan iof laga den om du vill komma undan lite billigare :P om du inte har garanti på den förstås..



//@1£x@nd£r

2009-11-08 @ 23:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0