Lördag :)

Asså när man har tråkigt kan man sträcka sig långt, jag ska spela första sims, grafiken suger stenhårt! Men jag överlever :) Igår var det New Moon som gällde, omg Jacobs kropp, me likes! Filmen rekomenderar jag hårt, hade gråten i halsen många gånger. Bilderna kommer komma när Sandra lagt upp dom :)



För att komma med posetiva nyheter så funkar Rosa igen vilket betyder att det kan bli mycket chanser till nya och fräscha bilder igen, den stationära är bara speldatorn :) Alex är verkligen en räddare i nöden :) Det gillar vi!

Hur ska eran lördag spenderas då?

Min kommer antagligen spenderas med lite fest och kanske lite kvalitets tid med Louise :) Kanske dra ut en sväng på HC :) Men nu ska jag nörda vidare ;)

Puss och Kram

Synd att du är för trög för att fatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0