Jag älskar skvaller

Iaf när man skvallrar med Louise om allt och inget, åh smaskigt ^^ Idag har jag varit med Louise hela dagen, ska ta hand om Sack åt henne nu medans hon hoppar framåt, kommer dö! Men hon hjälper mig jobba imorn, ska jobba hos mamma då hon ska på begravning. Ska bli nunna också, status till det va ^^ Är så trött på alla msk som är ute efter en sak, spotta på er! Men är inte arg, coolt ^^ Är glad idag, dessutom gör mamma kycklingsallad :)


Minnen! Kommer sakna dig när du far, sry att jag vart dålig på att höra av mig.

Funderar på att dra ut en sväng, men är svinkallt och snö, det som fattas är att det fryser på så man kan åka ut med bilen och leka :) Sen får vi inte glömma all pulkåkning :D

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0