Hemma igen :P

Var precis iväg för att ta in hästarna, Sandra var söt och följde med som moraliskt stöd :) Tack gumman <3 Sen snabbt över till ridskolan och prata med Louise och ikväll tänker inte jag göra något annat än sitta här! Eller titta tv kanske kan vara en grejj också men lämnar inte huset. Sandra ville klä sig party aktigt imorgon så får rota fram kläder, kan bli intressant, längtar inte tills det är dags att rensa garderoben, bu!


Sommarn 09

Vill iväg till Vänersborgs badpalats, kul de hade vart ^^ Jag har problem dessutom, ville inte ha någon rosa för alla hade det, gud jag älskar rosa på TOK för mycket för att vara utan den! Men ska leta camen gjorde ett försök igår men istället hittar jag mitt sex spel jag köpte i 8:an kanske, coolt! Satt bara och skrattade! Jag och Linnéa i alla väder de, implusivt!

Vilket är erat sämsta köp eller pinsammaste? :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0