Hemma igen

Vad dålig jag blivit på att uppdatera nu då, hm. Anyway Sandra hämta ju upp mig, åkte bort till mamma så jag kunde få mina älskade kockosbollar och cola :) Mumma! Sen hem till Sandra och kolla film, kolla sista Bring it On filmen, gillar den skarpt! Sen åkte jag hem mamma värmde mat och sen gick jag till ishallen lillebror hade ju match så då måste man kolla :) Som tur var vann dom med 3-2 vilket jag gilla ännu mer :D Haha


En grymt trött och sleten Emelie

Imorn blir det ju antagligen en tripp till skåne, dock får jag inte tag på Louise som uppenbarligen har stora problem med att svara och jag har sladdar hos henne som jag vill ha NU! Bestämt än så länge ska Anki med ner, hade varit skönt med fler folk men alla drar sig ut. Ska dessutom ner och träffa en speciell person me likes :D Nämner inga namn. Får se om jag hinner med något mer inlägg innan jag däckar i sängen, är stor chans är svintrött :( Inte kul när alla är ute och festar, börjar jag bli gammal? :S

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0