Dieter, bantning, tar de aldrig slut?

Orka att alla ska banta, fattar de inte, vad ska man ge för intryck till alla små barnen ute i världen? Jag menar som my #1 fan, hon sminkar sig och är runt 6 - 7 :S Hur stört är inte det? För att underlätta för henne tänker jag verkligen på vad jag har på mig, typ använder aldrig klackar i hennes närhet för då ska hon också ha! När jag var 7 lekte jag med Barbie helt seriöst! Nu ska alla se bra ut, 8 åringar sitter i sandlådan och säger att dom måste banta! Anorexia varning? Tänk efter lite nu, hur beter du dig egentligen i närheten av den yngre generationen? Vilken sjuk värld!



Sen att allt snack om svininfluensan, tänker inte ta någon spruta trots mitt immunförsvar så skippa skiten, sluta tjata! Kan nästan garantera att skiten kommer sprida sig, hur mycket vet vi om det? Sen när nästa influensa kommer så kommer inte den sprutan vi har nu hjälpa! Tänker ni ta vaccinet?

Nej orkar inte skriva mer för stunden, ska spendera tiden med att åter igen läsa New Moon boken så jag är förberedd för imorgon :) Längtar!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0