Dålig uppdatering

Ber om ursäkt för detta, Sandra och jag for ju bort till travet igår för att leta upp farbror och han gav mig några tips på vart jag kunde fråga om jobb så Sandra och jag ira runt som höns. Hon hittade dessutom ett rosa hus som hon sa skulle passa mig, för om hon hälsar på mig då kan hon säga: Jag ska åka till det skära huset. Färgen var inte snygg, tänk er ett gris rosa hus, blä!


Lollo and me :)

Anyway Sandra släppte av mig hemma och jag var jättedålig, låg och sov hela dagen, hade inte orken till något, åt inte ens. Det är anledningen till varför jag inte uppdaterade igår så nu vet ni :) Förresten så vill mamma och pappa att jag ska ta vaccinet mot svininfluensan, vissa diskuterar att jag är riskgrupp och de andra för immunförsvaret och skelettet, asså palla ta sprutan (nål skräck dessutom) för jag vet redan att jag kommer bli så grymt dålig av det, känner mig själv rätt.

Ska ni ta vaccinet?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0