Blondinrykten

Inte konstit att blondiner får sånt rykte som dom får, finns folk till allt, satt och glodde runt på youtube, suck tjejer, skaffa er ett liv för ni skämmer ut er, folk blir inte roade dom blir mållösa! Lite skillnad men de kanske ni inte får lära er, jag är blond i botten och inte smart heller, men smartheten sitter inte i hårfärgen. Har varit jättesugen på att blondera men nu gör alla det, så nej tack. Håller mig på hårfärgen jag har för den är annorlunda, vilket då passar mig, orka vara som alla andra? Stå på er folket!



Jag saknar mitt hår <3 Det jag ska skriva upp i min önskelista är, plattång och pengar till hårförlängning igen eller snarare utfyllnad, för just nu är det jättetunt :( Vad önskar ni er till jul? :) Skruff hoppa precis upp, min säng är 1.80 men han lägger sig på mina fötter istället, gah jag älskar min bebis :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0