Back in place :)

Så nu var det fixat och då blir de såhär nu, vad faen ska jag göra? :P Haha, grymt segt när alla jobbar med mera, försökte ringa Maria också men hon sover antagligen vilket jag med vill göra, bara mys rakt igenom. Igår blev de mer spel iaf, L4D fast mot varann. Mitt lag som bestod av Christian och Jenny var klart bäst ;) Tyckte synd om D och Alex eftersom dom loosa ganska så rejält på en bana, och jag var anledningen till det ;) Mohaha! Men det var lika trevligt som alla andra gånger :) Sen av någon anledning ringer S, kan du inte bara fatta? Jag orkar inte!


Snygg :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Ghetto Gospel och Changes, han är så grym. På tal om rykten så finns det folk som tror han lever, vad tror ni? Ne, kärlek till 2pac alltså, inte bara snygg utan dessutom grymt bra artist. Men nu ska jag läsa lite bloggar sen blir det nog film och mysa ner mig i sängen, regnar ju i Åmål idag igen :(

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0