Åsikter om invandrare

Suttit och funderat en stund nu, det här med åsikter blir ju lätt till missförstånd. Typ om du tycker en sak om invandrare så blir man nazist. Jag har mina ståndpunkter, tex om man flyttar till ett nytt land kan man ju acceptera deras seder och bruk. Det var en som stämde kyrkan i Åmål för att vi firar skolavslutningen där, men dom kan bygga sina kyrkor över allt. Vet att Sverige är ett religionsfritt land men när kommer gränserna? Danmark och Norge tar in 1 person per år vad jag hört men om vi gjorde så skulle vi vara razister. I vissa länder kan vi inte ens ha ett kors men att dom kan komma och göra precis vad dom vill är helt okej. Som bostad och allt vi har inte ens jobb till alla, finns inga jobb varför då ta in fler? Mina åsikter är sagda en del av dom iaf, så vad tycker ni? Nej, jag är inte razist men har synpunkter!


En trött Emelie, lägg märke till fräknarna haha :D

Nej, nu ska jag försöka sova och göra något vettigt, är dock inte trött vilket jag kanske borde vara, har varit en lång dag, ni lär ju märka det iaf :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0