Nu lägger jag ner!

Trött på att vara den enda som verkar vilja få våran vänskap att funka!

Hur som helst börjar bli dags att dra sig till sängen nu, orkar inte mer mer nu. Ska bara ta nattciggen först så jag kan somna iaf. Leo och Skruff är jättesöta också, Leo tvättar Skruff och så ligger dom och kurar! Söta mina bäbisar. Mitt sår jag lyckades åstakomma igår gör fortfarande ont!


Titta, jättefult!

Dagens hiss och diss!
Hiss - Gratis godis och cola :)
Diss - Folk som har mobil men som inte har lärt sig svara i dom (det är ju jättesvårt liksom)

Dagens låt!
Linkin Park - Somewhere I Belong

Sov så gott nu allihop :)

Take
Care!

Kommentarer
Postat av: caroline blomberg

SV:Mja det gör dom väl vet inget om hockey men mina kompisar säger att dom gör det så jag får väl hålla med dom :)

2009-08-17 @ 23:02:17
URL: http://ccarolineblomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0