Mitt i lunchen

Har lunch tillsammans med Johanna nu, har varit inne i Handen och handlat kattmat, hamstermat och deo till mig, just de ja cigg också. Sen drog vi till Donken där vi hittade Mirro och Sandra i full fart med en varsin + meny, hur dom orka är fortfarande ett mysterium då man själv inte ens orkade en vanlig meny. Men skönt att ha cigg igen iaf, rökte 1 cigg på hela dan igår så nu mår man bra igen.


Alltid lika vacker när man jobbar ^^

Jag saknar Fia och Frida, ganska ensamt i lägenheten nu, tur för mig har jag iaf katterna och hamstern och ioförsig hela lägenheten själv, men saknar sällskapet. Snart bär det av till Åmål igen, längtar!


Miss them från h: Frida, jag, Fia

Men nu jobba talk to u guys later.

Take Care!
Ps: Ska fixa desingnen har bara inte orkat ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0