Lunch

Idag har jag gått mycket, skojjar inte! Skulle egentligen vara själv idag men Mirro fick sovmorgon och kom ner till stallet efter 10 så hon gnällde inte iaf :) Hade också behövt sovmorgon. Försöker nå Daniel också men går alltid lika dåligt, populära unge! Vad ska jag göra idag? Blir nog till att sova, är dock extremt gottesugen! Nu kom Leo för att vara sällskap. ´
Förresten vet ni en sak jag verkligen hatar det är när man dubbar! Jag hatar det, blir bara störd av det. Iaf engelska pogram eller serier!


Solen lyser ibland, men annars så blåser det som bara den!

Imorgon ska jag jobba med söta Johanna, får se hur det blir, samma dag som alltid. Är överlycklig att jag inte har insläppt ensam, mina ben gör ont! Aja, nu måste jag laga mat. Syns sen!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0