Kvällen är kommen :)

Snart är åter en dag slut och jag har gjort samma sak som alltid. Jobbat, skönt att snart vara hemma lite mer än 1 vecka och åter igen återuppleva småstadslivet. Denna gång ska jag kanske undvika att behöva köra och jag kommer undra hur många catfights det kommer bli denna gången. Sitter och tänker på gamla minnen, as always!

Bilden vi tog innan Erica flyttade till London, vi bestämde oss för att kidnappa henne, visst är vi goa. Satte på sämsta radion vi kunde få in, stackarn! Ioförsig led vi också men kvällen var riktigt lyckad!

Har redan bestämt en dejt med Malm när jag kommer hem också :) Ska bli myspys, dejten ska bestå av godis och massa film och bara myyyyys! <3
Saknar henne massa <3

Men nu måste jag natta hästarna, blir nog mer skrivning innan jag lägger mig.

Take Care!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0