Kom nyss hem så nu ska jag ner i sängen

Kom precis hem från Hässelby Strand nu, fick åka hela vägen själv då Rebecka bestämde sig för att sova hos Danne. Lite små irriterad på älsklingsnegern Daniel också för den delen, som sa att han skulle ringa mig snart och det var vid 9 så nu är jag lite små besviken på dig bror! Fick iaf en trevlig pratstund med både Sandra och Sara som höll mig sällskap en bit på resans gång, tyckte synd om Sandra eftersom hon också ska upp imorgon och jobba så tvingas hon prata med mig. Lite små irriterad också eftersom alla tycker jag bytt dialekt. Men nu sova, skriver mer imorn :)


Gammal bild på mig och älsklingsnegern :) <3

Dagens hiss och diss!
Hiss - Fast and Furius Tokio Drift, kan inte stava jag vet men filmen, aa love it helt enkelt!
Diss - Radion på min mobil som har fruktansvärt dålig mottagning

Take Care
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0