KLAR (nästan iaf)

Haha har lite bord och disk kvar men pallar inte det nu. Har fixat fler garderober i mitt rum så alla kläder får plats, NÖJD! Är hungrig också men orkar inte laga mat, allt jag gjort idag har tagt på krafterna. Skönt att vara ledig i 13 dagar nu, har verkligen förtjänat det. Sitter och tittar på Se upp för dårarna! Sjukt skön film. Försöker dessutom nå båda Louise och Daniel nu och ingen svarar!

Hur som helst, vad gör ni nu? Kom igen och komentera vill ha något att göra. :)

Aja, ska ut och röka snabbt så när jag kommer tillbaka vill jag ha en massa komentarer! Håller tummarna för detta :)

Take Care!


Fyllebild på söta Sandra och jag (gammal bild)

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Förlåt för sen svar!

sv; Tack så mycket, allt rba med dig då? :)

2009-08-19 @ 21:35:04
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0