Jobbigt att jobba ^^

Måste dra mig neråt nu, har dock ingen lust då jag bara vill gömma mig under täcket, vill bara att dagarna flyger förbi. Vill hem till mor och far och bli bortskämd igen, slapa, få maten lagad och slippa tvätta. Nu har jag varit duktig och tvättat alla smutskläder, det var INTE lite tro mig! Men nu har jag fixat allt så bara att slänga med mig det till Åmål, mamma kommer och hämtar mig så katterna får åka med :)


Visst är dom söta min pojkar <3

Men nu ska jag försöka dra mig ner till stallet och fortsätta jobba, inte det roligaste, tänkte ändå passa på att pyssla om sötponnyn <3 Saknar min digitalkamera =/ Ganska jobbigt att bara ha camen.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: olivia

söta katter :)

2009-08-17 @ 13:36:22
URL: http://blogg.passagen.se/olivia-djur/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0