Jag ger upp

Min dator vill inte vara med längre! Tar fan 500 att göra en liten skitgrejj! Nu skrev Mirro på msn också trevligt folk tänker på mig :) Har fastnat framför Jackass också, så himla skönt pogram :) Men tänkte snart ge upp allt och gå till sängen och mysa ner mig ^_^ Kan alltid hoppas att Skruff håller mig sällskap. Försöker nå Louise också men folk har visst svårt att svara på telefonen nu för tiden.

Ser även att en massa har börjat skolan igen, känns så sjukt min lillebror tar studenten nästa år, hm åren går fort ^o)


Vänta åter igen 1000 år innan bilden dök upp. Bilden är från årets första skumparty på Arena i K-stad. Från v: Sandra, Louise, Linnea (pratar inte med henne längre, var bästa kompisar mycket som ändras), Hanna och jag :)

Dagens hiss och diss!
Hiss - Ny musik till mobilen levde på 2 låtar!
Diss - Min dator håller på att dö av ansträngning!

Dagens låt
Caramell - Caramell dansen (bara för att den är skön och gammal)

Har ni några speciella planer för morgondagen då? :) *Give me all details*

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0