Inte min dag idag!

Verkligen inte min dag idag, höll på att bli dödad! Jag skojjar inte, tänk dig att hantera 600 kgs häst, du har INTE mycket att säga till om när det väl är något.

Har ni haft en riktigt dålig jobb/skol dag någon gång? Då ni önskar att jorden bara försvann under era fötter?

Snart ska jag och Johanna kolla på Tretton, tycker om den filmen :) Sen tänkte vi gå en promenad med Elli och Porcu, få lite extra motion. Ska kanske jobba ensam imorgon det är inte heller kul!


Flumm as always :)

Hur många gånger brukar ni ha riktigt dålig hair day?

Hade min idag eller vad tror ni? ^^


Är glad också har fått cigg nu :) Johanna var gullig och låna ut lite pengar till mig, hon är söt <3

Skriver mer sen och kom igen answer :)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0