Hemma och nere i sängen

Har precis haft filmmys med Sandra och Lollo, tittade på I taket lyser stjärnorna. Filmen är bra men boken bäst! Brukar iofs vara så men enligt mig. Vad tycker ni filmen eller boken?

Lovade ju att lägga ut bilder från min och systers promenad :)


Han gillar mig inerst inne :)


Du har en morot bakom ryggen ju, GE MIG!

 

Gårdagens hiss och diss (eftersom klockan är efter midnatt)

Hiss - Fick en riktig långpromenad så alla fettokilon försvinner

Diss - Folk som aldrig kan vara ärliga

 

Dagens låt

Fronda - Mitt gränsland

 

Dagens komentar kommer från Lollo: Det är en elak värld vi lever i

 

Nu ska jag försöka läsa och somna in 5 ^^ Önska mig lycka till!

 

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0