Hemma efter en trevlig kväll :)

Hade jättekul igår på Granbacka med allt folk :) Så tack alla :) Får lite damp på datorn just nu men det kommer att komma bilder lite senare idag, om jag får bestämma det vill säga. Jag och Lollo sov ju över hos Daniel, dock mest striing om vem som skulle ha kudden då det bara fanns en, men det löste sig. Nu måste jag iaf med Lollo till stallet så kommer tillbaka sen :)

Hur var eran fredagskväll nu då? :)

Take Care!


Haha, jag och lillebror när vi var små ^^

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Aww vad söta ni var =) Ja gör gärna det! Absolut ovanligt. Såg en video där en tjej piercade 4 st i naveln. En i varje "kant" så att säga.

2009-08-22 @ 17:54:24
URL: http://kerstinalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0