Gooood Mooorgon

Eftersom det blev Ed igår så sov jag länge idag, guldvärt! Igår var en intressant dag faktiskt, sa upp kontakten med en kompis eller rättare sagt han sa upp kontakten med mig! Och visst det kan jag ta, men tack så mycket för att jag får ta all skit själv nu. Tack tack! Träffade dessutom denne person igår och det fanns bara smärta och hat i hans ögon, undrar varför hat. Hmm, men jag gjorde som han bett ignorerade honom totallt och hade kul med dom andra, dock att troligen en annan killkompis inte heller vill umgås med mig längre pga allt. Hm, poppis man är ^^ Har faktiskt bara en fråga till honom! Varför orkar du snacka så mycket skit och gå bakom ryggen på mig när jag inte gör något annat än att ställa upp? Hm! Killar är komplicerade, har bara en sak kvar att säga dig!
Fuck u Ashole!


I'm a bitch and I know it ^^

Nu ska jag äta pizza med Linnea.

See ya later!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0