Förlåt

Var jätteslarvig att uppdatera igår. ber om ursäkt för det. Mamma kom ju och hämtade mig i sthlm igår för att  få med katterna hem, så nu är man åter igen i småstadslivet. Så mycket trafik vi har haft det här är nästan oroväckande! Just nu sitter jag iaf hemma hos min lilla Louise, ska snart dra hem till mig och fixa oss innan det bär av till B-fors för att sedan vara riktigt boniga och dra till Granbacka och kolla på Arvingarna :) Älskar småstadslivet! ;) Så kommer antagligen inte vara så duktig och uppdatera mycket idag heller, men det får ni helt ta.


Saknar solen också. för det regnar i Åmål idag! =(

I förmiddags fick jag iaf träffa älsklingsnegern och Jocke för vi drog iväg och spelade Left 4 Dead, älskar det spelet. Men ofcourse lyckas jag försova mig ^^ Haha :D

Ska försöka hinna skriva mer sen men om inte så får ni ha en fortsatt bra dag så hörs vi imorgon :)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0