Då var åter igen en dag slut

Ännu en dag har gått och jag har lyckats skada mig själv. 10 poäng till mig :) Snart är det Viva la Bam på tv:n, Bam är så jävla snygg! Har fortfarande inte fått tag på Daniel, gillar inte detta faktum!


Var bara tvungen att bjuda på denna extremt vackra bild på Mirro :)

Kom btw nyss hem från Donken, var där med Johanna och Sara mysit! Var några blattar (ursäkta ordspråket) där som kaxa med oss. Tror ni jag håller käfften? Ehm, nej!

Har ni haft en bra dag då? :)

Dagens hiss och diss
Hiss - Mysig tid med Johanna och Sara :)
Diss - Att lyckas slå sig själv.

Dagens låt
Nomy - Atonic atrocity

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Svar: Tack så jättemycket :)

2009-08-16 @ 23:35:57
URL: http://ihuvudetpaentonarstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0