Är det inte dags att försöka vakna, klockan är snart halv två

Jo, hade det kanske varit, men har behövt min sömn men det fattar inte folk, hujja!Sandra ringde mig vid elva imorse, reagerade, kollade vem och lyckades stänga av ljudet och somna om, blir impad av mig själv ibland. Idag har jag inte en aning om vad som händer och sker, hell yea. Kanske något nytt eller spännande :D Borde placera ut glassgubben jag har i bagarsen (stavning?) någonstans, leta lämpligt ställe blir priio 1.

Nu ska jag springa och hämta telen och ringa både Sandra och Linnea, tror även jag måste ringa sýster, ojoj nu blidde det mycket.


Pigg? Alltid :D

Vad har ni för planer idag? :)

See ya later!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0