Äntligen hemma

Har fått en sådan dålig låt på hjärnan "God morgon, good morgon"! Jag hatar den. Kom btw precis in nu, enda pausen jag hade från stallet var när jag och Johanna åkte och köpte mat annars har jag varit där nere hela dagen. Hann iaf träffa alla goa människor :) Alltid lika mysigt! Helena köpte godis och cola till mig för att hon tycker om mig. Guud, vad söt hon är! Försöker fortfarande nå Daniel men nu har han inte på mobilen, kan inte låta bli att vara orolig :( Hur som helst ska samla mig, kolla på Cold Case sen ner till stallet igen och natta. Jag och Mirro all day :) <3


Kan man vara seriös efter en hel dags arbete? Och har dessutom ridit :) Duktig! Haha lägg märke till solbrännan. Jättesnyggt or not!

Vad har ni gjort idag då? :)
Skriver mer sen, ska ju hissa och dissa och såklart dagens låt :)

Take Care!

Kommentarer
Postat av: J

ne det är ingen vidare bra låt tycker jag heller.

2009-08-17 @ 20:45:55
URL: http://jpasparet.blogg.se/
Postat av: jesss

du ska vara glad som har en bränna! min är helt obefintlig :)

2009-08-17 @ 20:59:57
URL: http://jessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0