5 min va?

Haha aa sure att Mirro var på toa i 5 min, verkligen inte! Anyway nu är iaf hästarna nattade. Haha Sara är så extremt blond! Vi åkte ju till Donken igår för att äta och jag sa: Haha, jag fick mitt körkort i ett cornflakes paket, tror ni inte ungen trodde mig? Jo, det gjorde hon och hon var dessutom helt allvarlig, blond eller vad? Men nu är hon på väg till Finland den skiten så kommer vara lugnt i stallet ett tag och sen åker ju jag till Åmål och blir bortskämd av mor och far och leker med kompisarna :)

Dessvärre är det bara jobb fram till torsdag och det börjar ta på krafterna! Viva La Bam på tv:n igen, kommer inte kolla på allt då jag lär däcka innan det är slut. Verkligen trött nu. Skriver mer sen innan natten, då är det dags för dagens hiss och diss och såklart dagens låt :) Men tillsvidare får ni underhålla mig :)

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0